Založ si blog

Knock out

Dnes son opäť našiel jednu perlu. Po „tečovanej“ strele je tu „knokaut“.

Anthony Joshua predviedol parádny knokaut.

Spolu so „samitom premiérov“ sa podarilo našu krásnu slovenčinu opäť trochu obohatiť.

To už je teda naozaj iný „level“.

Len tak ďalej vážení.

Zdá sa mi, že „knoaut“ sa stáva skutočne veľmi obľúbený:

Joshua brutálne vypol Puleva! Fury posiela jasný odkaz: Knokautujem ho do tretieho kola

Dnes už 2:0

 

 

Lovestream. ..

17.08.2023

Tak s týmto mi pomohol Google, aj keď len nepriamo. Slovo som musel rozdeliť na „love“ a „stream“…a potom to už šlo…“prúd lásky“…pekný názov. V pôvpdnej podobe si s ním ale nevedel poradiť ani Translator. V článku o fetivale, kde pristanú aj draci z Imagine Dragons som našiel aj „fajnovku“. S tou si už neporadil [...]

Ranné rituály sú hotovým game changerom

02.02.2023

Jedna dnešná „slovenská“ perlička…

Reklama

26.01.2023

Dlho som nič nového nenapísal. Dozvedel som sa medzitým, že vzniklo nové slovenské slovo (už ho poznáme dávno z televízie) a že onedlho bude zaradené i do výkladového slovníka slovenského jazyka. Je to slovo „teč“ a všetky jeho „slovenské“ formy a ako som správne predpokladal, vzniklo z anglického „touch“ (čítaj „tač“), [...]

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Škola / Školstvo / Žiak /

Školákom sa začali veľkonočné prázdniny, do lavíc sa vrátia o týždeň

28.03.2024 07:30

Veľkonočné prázdniny sú pre školákov posledným dlhším voľnom pred koncom školského roka.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 25412x
Priemerná čítanosť článkov: 1271x

Autor blogu

Kategórie