Založ si blog

Dnešná „žatva“ zo slovenského denníka:

Rúška sú už súčasťou street-stylových lookov

Face masks are already part of oblečenia „na ulicu“ – aby aj angličania rozumeli.

Lovestream. ..

17.08.2023

Tak s týmto mi pomohol Google, aj keď len nepriamo. Slovo som musel rozdeliť na „love“ a „stream“…a potom to už šlo…“prúd lásky“…pekný názov. V pôvpdnej podobe si s ním ale nevedel poradiť ani Translator. V článku o fetivale, kde pristanú aj draci z Imagine Dragons som našiel aj „fajnovku“. S tou si už neporadil [...]

Ranné rituály sú hotovým game changerom

02.02.2023

Jedna dnešná „slovenská“ perlička…

Reklama

26.01.2023

Dlho som nič nového nenapísal. Dozvedel som sa medzitým, že vzniklo nové slovenské slovo (už ho poznáme dávno z televízie) a že onedlho bude zaradené i do výkladového slovníka slovenského jazyka. Je to slovo „teč“ a všetky jeho „slovenské“ formy a ako som správne predpokladal, vzniklo z anglického „touch“ (čítaj „tač“), [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 25523x
Priemerná čítanosť článkov: 1276x

Autor blogu

Kategórie