Založ si blog

Ach, joj, bože môj. . .

Alebo radšej Oh my God!…asi by tomu rozumelo viac slovákov.

Dopočul som sa, že sa u nás pripravuje „workshop“ s názvom „Gamifikácia v hiringu“.

Neovládam príliž túto novú slovenčinu tak som si to nechal preložiť Googlom.

Čuduj sa svete, po anglicky je to „Gamificacion in Hiring“, takže teraz už viem.

Preložil som si aj „tečovanú loptu“…tá je podľa Googlu „Dotted Ball“, čo spätne preložené je zase

„bodkovaná guľa“ a tečovaný puk bude tým pádom asi bodkovaný puk. Mne sa zdal byť čierny,

ale asi zle vidím. V televízii sväto – sväte tvrdili, že bol bodkovaný.

Lovestream. ..

17.08.2023

Tak s týmto mi pomohol Google, aj keď len nepriamo. Slovo som musel rozdeliť na „love“ a „stream“…a potom to už šlo…“prúd lásky“…pekný názov. V pôvpdnej podobe si s ním ale nevedel poradiť ani Translator. V článku o fetivale, kde pristanú aj draci z Imagine Dragons som našiel aj „fajnovku“. S tou si už neporadil [...]

Ranné rituály sú hotovým game changerom

02.02.2023

Jedna dnešná „slovenská“ perlička…

Reklama

26.01.2023

Dlho som nič nového nenapísal. Dozvedel som sa medzitým, že vzniklo nové slovenské slovo (už ho poznáme dávno z televízie) a že onedlho bude zaradené i do výkladového slovníka slovenského jazyka. Je to slovo „teč“ a všetky jeho „slovenské“ formy a ako som správne predpokladal, vzniklo z anglického „touch“ (čítaj „tač“), [...]

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.

Blinken

Blinken žiada vyššiu súčinnosť v oblasti obrany s krajinami Perzského zálivu

29.04.2024 13:10

Blinken chce svoju cestu po krajinách Blízkeho východu využiť aj na to, aby v tejto záležitosti vyvinul tlak na vedúcich predstaviteľov Izraela.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 25630x
Priemerná čítanosť článkov: 1282x

Autor blogu

Kategórie