Založ si blog

Dnes trošku o inom. . .

Sníval sa mi strašný sen. Sledoval som v ňom TV. Nič zaujímavé práve nedávali, tak som len prepínal z jedného kanála na druhý. A zrazu sa to stalo…

Na obrazovke sa objavila žena a neveril som vlastným očiam…mala úplne prirodzené obočie. Také, aké predtým mávali ľudia, ale dnes, hlavne medzi ženami už takmer vôbec nevidieť. Dnes „letia“ výtvory od výmyslu sveta. Tie najkrajšie sú akoby čiernou fixkou namaľované nad očami inak (možno) blondýnky. Neviem kde sa táto „tiež móda“ vzala a už vôbec netuším, že ako to môže niekomu páčiť, ale bohužiaľ…je to všade. Rovnako, ako nezmyselné anglické slová, ktorým veľakrát ani autor nerozumie. Nádhera!

Súprava na tvarovanie obočia STAMPOW

Lovestream. ..

17.08.2023

Tak s týmto mi pomohol Google, aj keď len nepriamo. Slovo som musel rozdeliť na „love“ a „stream“…a potom to už šlo…“prúd lásky“…pekný názov. V pôvpdnej podobe si s ním ale nevedel poradiť ani Translator. V článku o fetivale, kde pristanú aj draci z Imagine Dragons som našiel aj „fajnovku“. S tou si už neporadil [...]

Ranné rituály sú hotovým game changerom

02.02.2023

Jedna dnešná „slovenská“ perlička…

Reklama

26.01.2023

Dlho som nič nového nenapísal. Dozvedel som sa medzitým, že vzniklo nové slovenské slovo (už ho poznáme dávno z televízie) a že onedlho bude zaradené i do výkladového slovníka slovenského jazyka. Je to slovo „teč“ a všetky jeho „slovenské“ formy a ako som správne predpokladal, vzniklo z anglického „touch“ (čítaj „tač“), [...]

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 25623x
Priemerná čítanosť článkov: 1281x

Autor blogu

Kategórie